Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen gezocht voor nieuwe tekenfilm!

  • P. Jepper

    Stemmen gezocht voor nieuwe tekenfilm!

    Kan jij veel verschillende stemmen en accenten imiteren of maken laat dan even een berichtje achter. En laat alvast horen wat je in huis hebt! ;-) We bellen je zo snel mogelijk terug!

    Tel 06-10497607

  • Albert Linkenhof

    Beste heer/mevrouw Pepper,

    Ik ben erg geinteresseerd in deze uitdaging.

    Ik heb geen ervaring, maar ik hoor vaak in mijn omgeving dat ik een prettige stem heb.

    Het lijkt me ontzettend leuk om dit te doen.

    Met mijn zoontjes kijk ik vaak tekenfilms en doe ik vaak de stemgeluiden na.

    Hopende van u te mogen horen.

    Groet,

    Albert Linkenhof

  • Judith

    Net als mijn voorganger vinden mensen altijd dat ik een zeer prettig stemgeluid heb en daar dan iets mee moet doen!

    Graag zou ik auditie willen doen.

    mvg

    J. Vissers

  • Ap Monne

    Beste hr/mvr Jepper,

    Via een zoekslag op Google kwam ik deze oproep tegen.

    Ik ben al tijden op zoek naar een uitdaging als deze.

    Heb al menige keer in TV-commercial meegedaan, daar ik als edelfugurant/acteur sta ingeschreven bij diverse bureaus. Ik heb zelfs een internet commercial

    voor de citroen berlingo (zie ook you tube.com, de leadzanger van het berlingotrio (n.l. de chauffeur) ingezongen op z'n plat Amsterdams, maar het inspreken van een tekenfilmanimatie heb ik nog nooit gedaan, en dat lijkt me nu juiste hartstikke tof.

    Ik heb van nature een rustig, warm en senor stemgeluid, die prettig over schijnt te komen bij de mensen die mij horen.

    Maar het naar voren brengen van een diversiteit aan stemtypes is geen probleem voor mij.

    Ik hoop dat u mij wilt benaderen voor een evt. afspraak.