Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen gezocht voor nieuwe tekenfilm!

  • P. Jepper

    Stemmen gezocht voor nieuwe tekenfilm!

    Kan jij veel verschillende stemmen en accenten imiteren of maken laat dan even een berichtje achter. En laat alvast horen wat je in huis hebt! ;-) We bellen je zo snel mogelijk terug!

    Tel 06-10497607

  • Albert Linkenhof

    Beste heer/mevrouw Pepper,

    Ik ben erg geinteresseerd in deze uitdaging.

    Ik heb geen ervaring, maar ik hoor vaak in mijn omgeving dat ik een prettige stem heb.

    Het lijkt me ontzettend leuk om dit te doen.

    Met mijn zoontjes kijk ik vaak tekenfilms en doe ik vaak de stemgeluiden na.

    Hopende van u te mogen horen.

    Groet,

    Albert Linkenhof

  • Judith

    Net als mijn voorganger vinden mensen altijd dat ik een zeer prettig stemgeluid heb en daar dan iets mee moet doen!

    Graag zou ik auditie willen doen.

    mvg

    J. Vissers

  • Ap Monne

    Beste hr/mvr Jepper,

    Via een zoekslag op Google kwam ik deze oproep tegen.

    Ik ben al tijden op zoek naar een uitdaging als deze.

    Heb al menige keer in TV-commercial meegedaan, daar ik als edelfugurant/acteur sta ingeschreven bij diverse bureaus. Ik heb zelfs een internet commercial

    voor de citroen berlingo (zie ook you tube.com, de leadzanger van het berlingotrio (n.l. de chauffeur) ingezongen op z'n plat Amsterdams, maar het inspreken van een tekenfilmanimatie heb ik nog nooit gedaan, en dat lijkt me nu juiste hartstikke tof.

    Ik heb van nature een rustig, warm en senor stemgeluid, die prettig over schijnt te komen bij de mensen die mij horen.

    Maar het naar voren brengen van een diversiteit aan stemtypes is geen probleem voor mij.

    Ik hoop dat u mij wilt benaderen voor een evt. afspraak.

    Ik ben bereikbaar op twee GSM nummers, namelijk: 06-14318859 (prive) of 06-10062144 (zakelijk)

  • Marije

    Beste heer/ mevrouw Jepper,

    Is dit item actueel? Zo ja, hoe kom ik in aanmerking?

    Van jongs af aan doe ik al types en stemmetjes en men vroeg zich af waarom ik er niets mee doe.

    Eigenlijk leek me dat ook erg leuk.

    Hoor graag of er mogelijkheden zijn.

    Vr. Gr.

    Marije Nederlof

  • Marije

    Beste geïnteresseerde,

    Graag zou ik willen weten waar je je kan laten inschrijven.

    I.v.m. Immiteren of uitbeelden van typetjes en stemmen

    Hoor graag van je.

    Vr. Gr. Marije Nederlof

  • jaap de Vries

    Hallo.

    Ik denk zelf dat ik veel stemmen kan doen, en er word al jaren gezegd dat wat met acteren en stem typetjes moet ik er wat mee moet doen.

    Mvg, Jaap de Vries

  • Sofie

    Hallo!

    Ik kan een ongeloooooooooooofelijk formitastisch Vlaams accent nadoen… Als 27 jarige Vlaamse is dat niet verwonderlijk natuurlijk.

    Is het de bedoeling dat we een boodschappeke achterlaten op 06 10497607?

    Allez, groetjes

  • Bryan westhout

    Geachte P.Jepper,

    Na aanleiding van uw oproep op startpagina.nl waarin uw aangeeft iemand te zoeken voor stemmen voor een nieuwe tekenfilm wil ik hier heel graag voor in aanmerking komen.

    Ik heb namelijk al meer dan tien jaar een bepaalde fascinering voor verschillende maar ook leuke leuke stemmetjes,dit kan uiteen lopen van b'ners tot verschillende persoonlijkheden ik zou t heel leuk vinden om door jullie gecast te worden

    uw kunt mij bellen op het telefoonnummer 06-43611335

    met vriendelijke groet Bryan westhout

  • Monique van der Post

    Goede dag,

    Voor tekenfilms worden vaak de dezelfde stemmen gebruikt van bekende acteurs.

    Ik begrijp wel dat het commercieel gezien goed is als een bekende naam aan een film hangt.

    Wat ik jammer vind is dat tekenfilmgeluiden geen eigen voice hebben omdat dezelfde stemmen gebruikt worden en daardoor niet kunt horen om welke film het gaat.

    Als ik al deze reacties op deze pagina denk zijn er genoeg stemmen voor iedere nieuwe tekenfilm, en kan iedere tekenfilm zijn eigen karakter krijgen. Wat ook leuk is dat ieder die dit wil een kans kan krijgen om een film in te spreken.

    Ik denk dat ik met mijn aparte stem een tekenfilm een eigen geluid kan geven en daarom meld ik mij aan.

    Monique van der Post

    0640501445